شارژ رایگان

شارژ رایگان اپراتور های همراه اول و ایرانسل و رایتل

شارژ رایگان

شارژ رایگان اپراتور های همراه اول و ایرانسل و رایتل

شارژ رایگان

سلام
در این وبلاگ شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول و روش های کسب درآمد رایگان قرار داده میشود

کانال تلگرام https://t.me/charge_mciblog

(((((لطفا به تاریخ شارژ ها دقت کنید، شارژ ها در تاریخ ذکر شده اعتبار دارند)))))

ما را به دیگران معرفی کنید
www.charge-mci.blog.ir

آخرین نظرات

اینترنت رایگان رایتل در آخرین جمعه هر ماه

جمعه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۸، ۰۹:۴۸ ق.ظ

♨️ #رایتلی‌ها، جمعه‌ آخر هر ماه از رایتل هدیه بگیرید.

@Charge_MciBlog

💠شما می‌توانید در آخرین جمعه هر ماه، یک بسته اینترنت تا 30 گیگابایت یا یک بسته مکالمه جذاب هدیه بگیرید.

 

👈روش‌های فعال‌سازی بسته :

🔷 کد دستوری #20*

🔶 اپلیکیشن رایتل من / بسته هدیه من

@Charge_MciBlog

👈امکان فعال‌سازی بسته هدیه فقط یک‌بار در آخرین جمعه ماه امکان‌پذیر است.

 

⌛️مهلت فعال‌سازی بسته هدیه از بامداد روز جمعه (ساعت 00:00) تا ساعت 23:59 همان روز است و پس از آن امکان فعال‌سازی بسته هدیه وجود نخواهد داشت.

 

✅این هدایا به صورت تصادفی اختصاص داده می‌شود و مهلت استفاده از بسته، 24 ساعت پس از فعال‌سازی است.

@Charge_MciBlog

  • ۹۸/۱۱/۲۵
  • علی

نظرات  (۷)

سلام.اپلیکیشن رایتل من سه هفته میشه که من ننیتونم وارد بشم هرچی میزنم مینویسه خطا در دریافت اطلاعات ‌یکبار  هم قبل عید اینطور شد که تماس گرفتم و درست شد دوباره مشکل ایجاد شده باید چکار کنم.

پاسخ:
سلام
اگر برنامه رو آپدیت نکردید،آپدیت کنید ببینید مشکل حل میشه یا نه.
اگر همچنان مشکل پابرجا بود میتونید برای وارد شد از سایت رایتل اقدام کنید.

سلام من قبل از عید هرجمعه ازرایتل من هدیه میگرفتم اما سال جدید اصلا هدیه نداده، چرا؟ 

پاسخ:
سلام
چند هفته ای غیرفعال شده بود اما مجددا دوباره فعال شد

چرا طرح جمعه ها ی رایتلی برای من غیر فعال است و فعال نمیشه?

 

پاسخ:
سلام
چند هفته ای غیرفعال شده بود اما مجددا دوباره فعال شد

سلام جمعه ها به من ۲۰۰ مگابایت میده

هرماه ۵۰۰مگ نت میده اما من فقط ماهه اول شاملم شد جریان چیه چکار کنم نمیاد برام رایتل من هم دارم

من نام کاربریم سوخته چجوری میتونم دوباره واردش شم چند بار هم اپ رو پاک کردم ولی بازم نش؟

پاسخ:
با گزینه فراموشی رمز عبور دوباره ثبت نام کنید

سلام ماکه هرکاری میکنیم اینترنت جمعه های رایتلی روانجام نمیده کدهای دستوریتون

 

پاسخ:
سلام
از برنامه رایتل من استفاده کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی