شارژ رایگان

شارژ رایگان اپراتور های همراه اول و ایرانسل و رایتل

شارژ رایگان

شارژ رایگان اپراتور های همراه اول و ایرانسل و رایتل

شارژ رایگان

سلام
در این وبلاگ شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول و روش های کسب درآمد رایگان قرار داده میشود

کانال تلگرام https://t.me/charge_mciblog

(((((لطفا به تاریخ شارژ ها دقت کنید، شارژ ها در تاریخ ذکر شده اعتبار دارند)))))

ما را به دیگران معرفی کنید
www.charge-mci.blog.ir

آخرین نظرات

توضیحات درباره برنامه ایرانسل من

يكشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۰۷ ب.ظ

برخی دوستان مشکل ورود به برنامه ایرانسل من داشتن 

کسانی که برای اول بار میخان وارد برنامه شن باید ازبخش کاربر جدید وارد شن وشماره خود را وارد کنند یک رمز ورود براشون میاد اونو وارد کنند.و کسانی قبلا ثبت نام کرده بودند وارد نشده بودند از بخش دریافت رمز ورود اقدام کنندتا رمز براشون بیاد.بعد یه صفحه میاد که باید یه رمز دلخواه 8رقمی متشکل از حروف وعدد مثلا 1395ab1395بدون فاصله وارد کنند.درهردو قسمت.بعد وارد برنامه شید حالا برنامه رو ببندید دوباره وارد شید که یه کادر بالا میاد روش کلیک کنید تا فعال بشه

  • ۹۵/۰۱/۰۱
  • علی

نظرات  (۷)

ببخشید میخواستم بپرسم این عکس پروفایل مربوط به حساب کاربری ایرانسل من باعث افشای اطلاعات نمیشه ممنون
پاسخ:
سلام خیر
من قبلا برنامه ایرانسل من رونصب کردم استفاده میکردم ولی امروز خود له خود قطع شده وشماره دوباره میخاد. ولی هرچی شمارمو میزنم میگه اشتباه است. لطفا راهنمایی کنید مرسی
پاسخ:
سلام
۷۰۰ رو شماره گیری کنید!!
سلام خسته نباشین
یک نفردیگه با شماره ی من وارد برنامه ی ایرانسل من شده چیکارکنم بیرونش بندازم؟یااینکه حالا ک من وارد این برنامه باشماره شدم اون بیرون انداخته میشه و اینکه میتونه سو استفاده ای کنه.ممنون میشم راهنمایی کنید
پاسخ:
سلام
من اطلاعاتی در این زمینه ندارم.
میتونید با شماره ۷۰۰ از خط ایرانسل تماس بگیرید.
من بعد از اینکه شمارمو وارد کردم هر کتر کردم رمز یکبار مصرفو نمیفرسته چراااا_؟؟!؟
پاسخ:
سلام
شما اگر ایمیل خودتون رو ثبت کردین میتونید تعیین کنید که کد به ایمیلتون ارسال بشه و شاید هم اگر دوباره ارسال کد رو بزنید به شماره‌تون ارسال بشه
سلام. چرا هروز برای من اس میاد که ۲۰امتیاز ب شما تعلق گرفت. بخاطر استفاده از برنامه ایرانسل من. چیکار میشه که این اس نمیاد هروز. لغو نداره؟؟؟
پاسخ:
سلام
برای چی لغو داشته باشه ؟
این پیام هزینه ای نداره و با این ۲۰ امتیاز هم نمیشه هیچ کاری کرد !!!!!!
سلام من شمارمو میزنم میگه شماره اشتباه میخوام وارد بشم نمیشه میگه شمارت اشتباه درصورتی که دوتاخط دیگرم امتحان کردم همونارم میگه اشتباه
پاسخ:
با پشتیبانی ایرانسل تماس بگیرید
سلام
من قبلا وارد شده بودم اما گوشیم مشکل پیدا کرد همه ی برنامه هام پاک شد.دوباره الان نمیتونم وارد شم😭😭😭😭😭
لطفاااااااااااا کمکم کنید
پاسخ:
سلام 
از طریق خطوط ایرانسل با 700 شماره گیری فرمایید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی