شارژ رایگان

شارژ رایگان اپراتور های همراه اول و ایرانسل و رایتل

شارژ رایگان

شارژ رایگان اپراتور های همراه اول و ایرانسل و رایتل

شارژ رایگان

سلام
در این وبلاگ شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول و روش های کسب درآمد رایگان قرار داده میشود

کانال تلگرام https://t.me/charge_mciblog

(((((لطفا به تاریخ شارژ ها دقت کنید، شارژ ها در تاریخ ذکر شده اعتبار دارند)))))

ما را به دیگران معرفی کنید
www.charge-mci.blog.ir

آخرین نظرات

1 گیگ اینترنت رایگان همراه اول

چهارشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۱۶ ق.ظ

✅یک گیگ اینترنت رایگان همراه اول با نصب اپلیکیشن پر کاربرد همراه من

🛑برای همه مشترکین همراه اول🛑


✅با دانلود و نصب اپلیکیشن همراه من و فعال سازی شماره همراه خود و مشاهده اموزش اپلیکیشن (تور اپلیکیشن) میتوانید 1گیگ اینترنت رایگان یک ماهه دریافت کنید

‏لینک دانلود👇

http://cafebazaar.ir/app/?id=ir.mci.ecareapp&ref=share

1-اگر  اپلیکیشن همراه من را نصب دارید میتوانید با اپدیت به ورژن جدید و ورود به اپلیکیشن اینترنت رایگان خود را دریافت کنید

 2-بعد از مشاهده اموزش استفاده از اپلیکیشن (تور اپلیکیشن) که برای شما نمایش داده میشود گزینه دریافت هدیه را بزنید پیامکی حاوی کد دستوری#عدد*131*10* دریافت میکنید که با شماره گیری ان اینترنت هدیه برای شما فعال خواهد شد

3-دوستانی که  نسخه ios هستند با ورود به سایت همراه اول به نشانی my.mci.ir و دانلود و نصب ورژن جدید همراه اول میتونند هدیه خود را دریافت کنند



کانال شارژ رایگان

https://t.me/joinchat/AAAAAER9DMw31lyvsefE3g

  • ۹۶/۰۶/۱۵
  • علی

نظرات  (۵۲)

سلام میگم کد اینترنت رایگان همراه اول رو میگید؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام میرم تو هدیه مینویسه تور اپلیکیشن 
تور اپلیکیشن کجاس؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
تور اپلیکیشن همان آموزش اپلیکیشن هست که وقتی برای اولین بار به برنامه وارد می‌شوید برای شما نمایش داده می‌شود که با پشت سر گذاشتن آن تا مرحله آخر اینترنت به شما تعلق خواهد گرفت! 
سلام
من چجوری میتونم کد روبگیرم اگه برم تور اپلیکیشن تا اخرصفحه ها روبزنم دیگه خطمم خودیه یه گیگ براش میاد درصورتی ک میخوام واسه یه خط دیگه استفاده کنم قسمت پشتیبانی هم ک میرم برادریافت کد هدیه میخواد توررو ببینم؟مرسی
سلام من دوبار برنامه رو حذف کردم و نصب کردم ولی هربارکه میخوام برم ورود یا ثبتنام اصلا نمیره پیغام تلاش مجدد میده نمیدونم چرا نتمم خیلی خوبه.باید چیکارکنم؟


پاسخ:
سلام
این مشکل باید با آپدیت کردن برنامه یا حذف کردن کامل برنامه و نصب دوباره آن رفع بشه!
سلا
م تور اپلکیشن ندارد چطور میشه پیداش کرد
پاسخ:
سلام
در بخش پشتیبانی برنامه و قسمت هدیه آموزش اپلیکیشن میتونید هدیه خودتون رو دریافت کنید.
چجوری تور اپیکیشنو ببینم بعد ورود ب برنامه فیلمو ندیدم الان پشیمونم چیکار کنم ببینم؟

پاسخ:
در بخش پشتیبانی و دریافت هدیه میتوانید مشاهده کنید
چجوری آموزشش رو نگاه کنم 
پاسخ:
در بخش پشتیبانی و دریافت هدیه
من همه مراحل رو انجام دادن اما بعد از پیام تایید فعال سازی هرچی نتمو روشن میکنم هیچ علامتی نمیبینم
پاسخ:
سلام
شاید تنظیمات اینترنت تون رو درست انجام ندادین.
به سایت همراه اول مراجعه کنید و از صحیح بودن تنظیمات اینترنت خودتون اطمینان پیدا کنید. 
اگه از دوستامون دعوت کنیم که همراه من رو نصب کنن به ما هدیه تعلق میگیره؟
پاسخ:
سلام
خیر
سلام من برنامه رو نصب کردم اما وقتی دریافت کد هدیه رو میزنم مینویسه تور املیکیشن رو مشاهده کنید از کجا باید نکا کنم؟
پاسخ:
پس از وارد شدن به برنامه و یا بروزرسانی برنامه تور اپلیکیشن به صورت خودکار برای شما نمایش داده می شود

رایگان با ۵۰ درصد تخفیف هم معنی هستن؟
پاسخ:
سلام 
شما اشتباه متوجه شدید.
اینترنت رو رایگان دریافت می کنید و حجم اینترنت برای سایت های منتخی ایرانی با 50 درصد تخفیف اعمال میشه(یعنی مصرف حجم اینترنتتون در سایت های ایرانی نصف میشه ) !
سلام هیچ کدی برای من نیومده نوشته به قسمت تور اپلیکشن دیگه کجاست

پاسخ:
تور اپلیکیشن یعنی راهنمای اپلیکیشن و با بازکردن و ورود به برنامه براتون نمایش داده میشه.
چرا بسته اینترنتی رو ب من نمیده
سلام.من برا شماره دوستام میزدم و کد نتشون رو میزدم به خط خودم.اما الان که برا 3تا خط مختلف رو زدیم گفت کد متعاقباً ارسال میشه وقتیم میرم پشتیبانی و دریافت کد هدیه رو میزنم میگه کد استفاده شده است.درحالیکه نه کد اینترنت اومده مثل قبل و نه استفاده کردیم ولی اون قسمت نوشته 1گیگ و 100٪ رو زده ینی نشون میده خودکار واسه اون خط ها نتشون فعال شده؟
پاسخ:
سلام 
اگر اینترنت باقی مانده رو زده 100% یعنی فعال شده
سلام ببخشید ایا این طرح هدیه رایگان اپلیکیشن همراه من فقط تو پاییز معتبره یا همیشگیه یعنی هر وقت اپ رو نصب کنیم هدیه رو میشه دریافت کرد؟
پاسخ:
سلام
شما با آپدیت یا نصب برنامه همراه من میتونید یک بار این هدیه رو دریافت کنید!
سلام ببخشید من همه کارارو کردم ب کد اخر ک رسیدم ک مرحله اخر انجام دادم با شماره گیری *10*131#رمز انجام دادم بد نوشت از طریقرپیامک اعلامیشه اما هنوز نیومده مشکل از چیه
پاسخ:
سلام
ستاره ۱۰۰ ستاره صفر مربع رو شماره گیری کنید ببینید فعال شده یا خیر
  • محمد حسین
  • سلام خسته نباشید برنامه عالی هست
    سلام چجوری میشه کد دوستامونو برا خودمون تو اپلیکیشن دوباره وارد کنیم 

    پاسخ:
    سلام میتونید نیازی به وارد کردن کد در اپلیکیشن نداره و با شماره گیری اون میتونید بسته رو فعال کنید
    من همه ی این کارا رو کردم ولی وقتی اینترنتم رو روشن میکنم ،هیچ اینترنتی در کار نیست
    پاسخ:
    سلام 
    یعنی چه که اینترنتی در کار نیست.
    اگر علامت اینترنت ظاهر نمیشه شاید تنظیمات اینترنتتون رو درست انجام نداید!
    با مراجعه به سایت همراه اول تنظیمات اینترنتون رو درست کنید!!
    سلام من چند بار نصب کردم توراپلیکیشنم صدبار مشاهده کردم ولی یک گیگ اینترنت فعال نشد
    پاسخ:
    سلام 
    باید کد رو فعالسازی کنید!
    سلام من میزنم میگه تور اپیلیکشن رو مشاهده کنید نمیدونم اون چیه
    سلام این تور اپلیکیشن ک میگه کجاس من آپدیتم کردم😭😭😭😭😭
  • قاسم یوسفی
  • با سلام بنده برنامه رو نصب کردم و رفتم داخلش و گزینه دریافت کد هدیه رو زدم و یه پیغام ضاهر شد که نوشته بود برای دریافت پین هدیه تور اپلیکیشن را مشاهده کنید.
    من از هر جا تلاش کردم تور اپلیکیشن رو ببینم اما پیداش نکردم تا ببینم و برام کد هدیه بیاد.
    لطفاً راهنمایی کنید از چه طریق میتونم تور اپلیکیشن رو ببینم تا کد هدیه رو دریافت کنم؟
    پاسخ:
    سلام
    در نسخه جدید برنامه تور اپلیکیشن ظاهر نمیشه و با یک بروزرسانی برنامه یا حذف و نصب کردن برنامه شاید درست بشه !!!
    سلام ببخشید من مراحل رو بطور کامل میزنم اما وقتی کزینه دریافت هدیه ظاهر میشه هر چی اونو میزنم انگار کار نمیکنه
    پاسخ:
    سلام
    این مشکل زیاد وجود داره و با چند بار زدن درست میشه
    ببخشید من میخوام کد هدیه را بگیرم میگه         تور اپلیکیشن       را مشاهده کنید ؟
    پاسخ:
    سلام 
    باید راهنمای اپلیکیشن رو مشاهده کنید تا کد هدیه رو بگیرید
    سلام تور اپلیکیشن از من میخواد نگاه کنم ولی تور اپیلیکشن برای من بالا نمیاره چیکار باید انجام بدم
    با سلام وخسته نباشید،من کد رو دریافت کردم وبرام پیامک شد اما وقتی آموزش رو کامل مشاهده میکنم ومیرسم به صفحه آخر گزینه دریافت هدیه رو هرچی میزنم اصلا فعال نیست،سرکارم عایا توسط همراه اول؟
    پاسخ:
    سلام
    پیامکی که حاوی کد دستوری#عدد*131*10* دریافت کردید رو شماره گیری کنید تا اینترنت هدیه برای شما فعال شود.
    سلام من برنامه همراه من را نصب کردم و در نهایت 1 گیگ اینترنت هدید را دریافت کردم ولی الان متوجه شدم که 20 گیگ اینترنت یک ماهه برای من رزرو گذاشته که بعد از تمام شدن این بسته فعال میشه و امکان عدم تمدید هم نداره شنا اطلاعی در این باره دارید؟
    پاسخ:
    سلام
    خیر من اطلاعی ندارم با همراه اول (۹۹۹۰) تماس بگیرید
    سلام من هرموقه که آپدیتش میکنم و تورو میبینم کدرو نمیده چرا؟
    پاسخ:
    سلام
    فقط یکبار میتونید کد رو دریافت کنید!!
    دوست عزیز من اپلیکیشن رو نصب کردم اما کد هدیه ش برام ارسال نمیشه. چندبار هم رفتم تور اپلیکین رو دیدم اما فایده نداشته.مشکل چیه؟
    پاسخ:
    سلام
    در قسمت پیام ها در اپلیکیشن مراجعه کنید اگر نبود با همراه اول تماس بگیرید!
    سلام تور اپیکیشن یعنی چی 
    پاسخ:
    سلام
    همون راهنمای اپلیکیشن هست
    سلام من آموزشو نگا کردم اس ام اس نفرستاد .حالا هم به قسمت پشتیبانی مراجعه کردم واسه دریافت کد میگه مشاهده تور اپلکیشن.تور اپلکیشن چی هس؟!!!!
    پاسخ:
    سلام 
    تور اپلیکیشن همون راهنمای برنامه هست که در متن پست و در قسمت نظرات توضیح داده شده
    سلام خسته نباشید من دریافت کد میزنم اما مینویسم که باید از توی تور اپلیکیشن پین دریافت کنیم میخوانم بدونمی تور اپلیکیشن کجاست؟؟،
    پاسخ:
    سلام 
    توی همون قسمت دکمه صفحه بعد رو بزنید تا به صفحه آخر برسید و روی گزینه دریافت هدیه کلیک کنید!
    با سلام با این هدیه فقط میشه بری سایت فقط ؟ نمیشه باهاش از تلگرام و یا سایر برنامه ها استفاده کرد؟
    پاسخ:
    سلام خیر میتونید در همه جا استفاده کنید!
    از کجا اموزش اپلیکشن رو ببینم برای پین هدیه میگه تور اپلیکشین رو ببینید چیکار کنم گیج شدم
    پاسخ:
    سلام
    تور اپلیکیشن یعنی همون اموزش اپلیکیشن 
    شما باید با زدن دکمه صفحه بعد به جلو بروید و در آخر دریافت هدیه کلیک کنید!!
    به من میگه تور اپلیکیشنرا باید مشاهده کنید یعنی چه؟؟؟
    پاسخ:
    برای دریافت اینترنت باید آموزش اپلیکیشن رو ببینید !
    بنظرم اینا دوباره با اینکارشون میخوان بکار بکنند که بعد بخوای کلی پول بدی...
    این سایتهای منتخب داخلی چیان؟؟ که ۵۰درصد تخفیف داره؟
    یعنی هم همه ی استفاده ها ۱۰۰ در صد از بسته می‌ره اما بعضب سایتهای منتخب داخلی ۵۰ درصدش از بسته می‌ره و بقیه ش و باید از جیبت و به قیمت آزاد بدی؟!
    پاسخ:
    سلام
    ۵۰ درصد تخفیف سایت های داخلی یعنی این که ترافیک مصرف شده در سایت های داخلی براتون با ۵۰ درصد تخفیف حساب میشه یعنی نصف میشه.
    اقا چرا میگین یه بارقابل استفاده است هرکی اون کدبزن براش فعال میشه من خودم چهارتا خط داشتم چهارتا کدواسه یه خط زدم استفاده شدمحدودیت زمانی هم نداره شما یه سال بعدبزن اصلا کدبده دوستت بزنه براش فعال میشه بعدشم خیلی ازدوستان اگه کد*1000*21#روبزنن اغلب براشون دوگیگ اینترنت هدیه داره کسایی که سه ماه ازنت استفاده نکنن این براشون هست رایگان اونم نه یه بارتا ده بارمن یه بارزدم رایگان بوددرضمن بیشترازیه بسته رزرونکنین چون بیشتررزروکنین میسوزه کسی هم که پیامکش پاک کرده دیگه نمینونه پیداش کنه
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز
    ما گفتیم که برای هر شماره یک بار گرفتن کد اپلیکیشن امکان پذیره و کد محدودیت زمانی نداره ولی میتونید کد های دوستاتون و شماره های دیگه رو بزنید !


    سلام ببخشید این طرح تا کی مهلت داره؟
    تاکی میشه فعال کرد؟
    پاسخ:
    سلام زمان دقیقش رو اعلام نکردن ولی احتمالا برای هر شخص یک بار قابل استفاده است و کد رو میتونید تا یک ماه وارد کنید.
    سلام . من چندباره میام ثبت نام کنم میزنه اجرای درخواست با مشکل مواجه شد. چیکاکنم؟!
    پاسخ:
    سلام 
    چند بار پشت سر هم ثبت نام کنید شاید مشکل حل بشه !
    با سلام میشه کد دستوری برا اینترنت هدیه یک گیگا رو بعد وارد کرد؟تاچند روز مهلت داره ارسال کردن کد؟
    پاسخ:
    با سلام 
    بله میشه بعد وارد کرد و تا یک ماه (شاید هم بیشتر) مهلت هست
    چرا کدی که برا مون تو اس ام اس اومده وارد میکنیم میگه صحیح نیست
    پاسخ:
    سلام 
    کد رو کپی کنید و در تلفن پیست کنید. اگر درست نبود با 9990 تاس بگیرید.

    سلام و وقت تون بخیر بنده مشکل خیلی از دوستان رو دارم که در بالا نوشتن لطفاً حتما پیگیری بشه یعنی اینکه ما رمز برامون اومده اما به دلایل مختلف مضمون پاک شده الان باید چیکار کنیم این که رسم هدیه دادن نیستش... 
    پاسخ:
    سلام 
    بله متاسفانه خیلی ها از جمله خودم این مشکل رو دارم و راه حلی براش پییدا نکردم.
    شما میتونید با 9990 تماس بگیرید و مشکلتون رو مطرح کنید شاید راه حلی براتون بگن 
    مشترک گرامی، بسته اینترنت هدیه 1 گیگابایتی با 50 درصد تخفیف در استفاده از سایت های داخلی منتخب برای شما فعال گردید و تا ساعت 08:23:07 تاریخ 1396/08/16 معتبر است.
    معنی پیام بالا چیه, مگر قرار نبود بسته رایگان باشه
    پاسخ:
    سلام
    این پیام به این معنیست که بسته ۱ گیگ فعال شده و تا تاریخ ... معتبر است.
    قسمت ۵۰ درصد تخفیف در سایت های داخلی یعنی این که اینترنت شما در سایت های داخلی با ۵۰ درصد تخفیف محاسبه میشه.
    من گرفتم سپاس😊😊😊😊😊😊 همراه اول دوست داریم 
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم 😉
    سلام وقت بخیر
    برای من پیام فعالسازی آمد اما قبل از وارد کردن پیام پاک شد
    آیا راهی برای دریافت مجدد پیام هست؟
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام
    متاسفانه خیر
    سلام
    من گزینه دریافت هدیه را نزدم . از برنامه خارج شدم. حالا چطوری اون گزینه رو بیارم
    پاسخ:
    سلام
    دوباره وارد اپلیکیشن بشید و وارد شوید ، گزینه دریافت هدیه براتون میاد 
    سلام من کد فعال سازی رو دریافت کردم
    ولی چون تبلتم قابلیت مکالمه نداره نمیتونم کد رو شماره گیری کنم لطفا راهنمایی بفرمائید
     ممنون

    پاسخ:
    سلام
    راه دیگه ای برای فعال سازی نداره 
    میتونید سیم کارتتون رو توی دستگاه دیگه قرار بدبد
    سلام من برنامه رو نصب کردم ولی هنوز پیامکی واسم نیومده چقد طول میکشه ؟
    پاسخ:
    سلام
    اگر آموزش رو دیده باشید تقریبا یک دقیقه بعد باید پیامک ارسال بشه
    اس ام اس کد فعال سازی رو اشتباهی حذف کردم. میشه کدش رو لطف کنید
    پاسخ:
    سلام
    متاسفانه من راهی برای بدست آوردنش نمیشناسم
    سلام  فقط سایتهای داخلی رایگان هست یا همه سایتها میتونیم استفاده کنیم

    پاسخ:
    سلام
    همه سایتها
    مدت استفاده از این اینترنت چند روز هست؟
    اگه خودمون بسته فعال داشته باشیم چطور محاسبه میشه؟
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ۳۰ روز
    اگر بسته فعال داشته باشید بسته رزرو میشه و بعد از اتمام بسته تون فعال میشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی