شارژ رایگان

شارژ رایگان اپراتور های همراه اول و ایرانسل و رایتل

شارژ رایگان

شارژ رایگان اپراتور های همراه اول و ایرانسل و رایتل

شارژ رایگان

سلام
در این وبلاگ شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول و روش های کسب درآمد رایگان قرار داده میشود

کانال تلگرام https://t.me/charge_mciblog

(((((لطفا به تاریخ شارژ ها دقت کنید، شارژ ها در تاریخ ذکر شده اعتبار دارند)))))

ما را به دیگران معرفی کنید
www.charge-mci.blog.ir

آخرین نظرات

۲ گیگ اینترنت رایگان همراه اول

شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۲ ب.ظ

⚜2 گیگ اینترنت رایگان همراه اول⚜


💯با شماره گیری کد زیر 2گیگ نت رایگان یکماهه دریافت کنید(فقط همراه اول)


*1000*21# 

( ستاره هزار ستاره بیست و یک مربع )


🌀🔴 اگر دیدید هزینه 0 نوشته بود تایید را بزنید و اگر مبلغ نوشته بود یعنی به سیمکارت شما تعلق نمیگیرد


بعد از فعال شدن بسته با شماره گیری ستاره ۱۰۰ ستاره ۸ مربع تمدید خودکار رو لغو کنید تا بعد از اتمام بسته هزینه ازتون کم نشه

  • ۹۶/۰۴/۲۴
  • علی

نظرات  (۹۴)

سلام به من ۱۰ گیگ داد رایگانه؟

پاسخ:
سلام
اگر قیمت برابر صفر بود، رایگان هست

سلام من کد*1000*21#رومیزنم تااینترنت 10گیگ 10000تومن روبخرم بااینکه ی باراین کدرو زدم شارژشد10تومن..حالابازم میزنم تاخریداری بشه میزنه افژایش اعتبارچیکارکنم؟

پاسخ:
سلام
به مبلغ بسته ۹ درصد مالیات اضافه خواهد شد بنابر این شما باید حداقل ۱۰۹۰۰ تومان شارژ داشته باشید.
چیکار کنم برای منم میاره

اینترنت رایگانه 

سلام بازم از این کدا بزار خیلی خوبه. :)

 

خیلی ممنون برای من 15 گیگ فعال شد

سلام من زدم گفت ۵گیگ اینترنت ۳۰روزه ۱۸هزار تومان

 

 

سلام من از کد*1000*21#بسته ۳۰ گیگ خاستم فعال کنم ۲ گیگ خود ب خود رزرو فعال شد کدی دارد ک رزرو فعال نشود 

پاسخ:
سلام
بله از کد ستاره ۱۰۰ ستاره ۸ مربع استفاده کنید

سلام من از کد *1000*21#۳۰گیگ فعال کردم ۲ گیگ سهو رزرو خودش فعال شد چ کدی باید بزنم این ۲ گیگ فعال نشه

 

پاسخ:
سلام
 از کد ستاره ۱۰۰ ستاره ۸ مربع استفاده کنید

سلام من کد ستاره هزار ستاره ۲۱ مربع رو زدم به من اومد خرید بسته بعد میگه ۳ گیگ ۱۴ هزار تومن من چی میخوام رایگان باشه چرا رایگان نمیده میشه اون رو برداریم رایگان بزارین

پاسخ:
با سلام
متاسفانه بسته‌ی رایگان مشمول شما نمی‌شود.

سلام واسه من مینویسه استعمال پایین مینویسه خرید بسته چیکار کنم اینترنت رایگان بگیرم

پاسخ:
سلام
خرید بسته رو انتخاب کنید.
درصورتی که قیمت بسته رایگان بود می‌توانید از بسته رایگان استفاده کنید.در غیر اینصورت بسته ی هدیه به شما تعلق نمیگیره!

میزنه کد نامعتبر چرا 😕

پاسخ:
سلام
توجه کتید کد رو به صورت صحیح وارد میکنید.

سلام ببخشید من هر چی میزنم کد رو نمیاد چیکار کنم 

پاسخ:
سلام
توجه کتید کد رو به صورت صحیح وارد میکنید.

سلام من کد *۱۰۰*۴*۳# زدم بهم نت داد بعد استعمال گرفتم چقدر دارم نوشته

بسته ۱۲۰ روزه الفا ۲۵ گیگ بعد از تمام شدنوبسته فعلی فعال و جایگزین خواهد شد راسته

 

پاسخ:
سلام
با این کد شما یک بسته اینترنت خریداری کردید

این کد هنوزم فعاله

پاسخ:
بله

سلام به من ۶ گیگ میده باید چی کار کنم که این ۶گیگ بره بالا مثلا ۳۵گیگ بده

باید زیاد از اینترنت استفاده کنم یا اصلا استفاده نکنم خودش بره بالا🤔🤔🤔

پاسخ:
سلام
این بسته با توجه به میزان مصرف شما ارائه میشه.

سلام

چرا برای من میزند 7گیگ 17900و چهار گیگ رزرو

پاسخ:
سلام
بسته‌ی رایگان مشمول شما نمیشه

سلام چرا می گفت پول بدین چرا رایگان نیست 

 

پاسخ:
سلام
این طرح مشمول شما نمیشه.

به من اومد 

استعلام 0 

خرید بسته 1 من چیکار کنم

 

پاسخ:
سلام
خرید بسته رو انتخاب کنید و بسته ویژه خودتون رو مشاهده کنید و در صورت تمایل فعال کنید.

سلام خسته نباشید میشه این سایت داخلی و خارجی رو توضیح بدید؟؟۵ گیگ دارم با ۱۰ گیگ داخلی ولی از همون ۵ گیگ برادشت میکنه..چجوری میشه از ۱۰ گیگ هم استفاده کرد

پاسخ:
سلام
سایت های داخلی سایت هایی هستند که از سرور داخل ایران استفاده میکنند.
و حجم مصرفی آنها نیم بها محاسبه میشه.
برای اطلاعات بیشتر مطلب زیر رو مطالعه کنید.

سلام میشه این ۲ گیگ نت ریگان رو به شماره دیگه منتقل کرد ؟

پاسخ:
سلام
متاسفانه خیر

سلام من بسته فعال از قبل داشتم ۵گیگ به اضافه ۲ گوشی رو بیست هزار تومن شارژ کردم و سریع از شارژم ۱۵ تومن کم شد و ۲ گیگ اینترنت فعال شد ؟ولی خبری از ۵ گیگ که نوشته بود ۱۲۹۰۰ نشد

پاسخ:
سلام
در اپلیکیشن همراه من بسته های فعال شما نمایش داده میشه.

سلام به من داده پیامکش اومده اما اصلا فعال نیست 

من بسته 25 گیگ 449000 رو میخام ولی 6 گیگ برام میاره چیکار کنم؟ 

پاسخ:
سلام
این بسته بستگی به میزان مصرف اینترنت شما دارد

سلام من میزنم ولی برام میزنه خرید اینترنت یکماهه چیکار کنم؟؟

پاسخ:
سلام
شما مشمول بسته‌ی رایگان نمی‌شوید

سلام من از سامانه ستاره 1000ستاره 21مربع بسته 6 گیگ خربدم ولی پیام آمده 2 گیگ واسم فعال شده خب چرا؟؟ من الان چیکار کنم با اینکه از کارت بانکیم هم برداشت شد 20تومن ک خواستم برداشت شده .‌‌..الان دقیقاً من چند گیگ اینترنت دارم 

پاسخ:
با سلام
پیام رو دوباره بررسی کنید
بسته ی شش گیگابایتی براتون فعال شده و یک بسته ی دو گیگابایتی برای شما رزرو شده
یعنی با اتمام حجم یا زمان بسته ۶ گیگابایتی بسته ی رزرو با کسر هزینه فعال میشه
برای غیرفعال  کردن بسته رزرو ستاره ۱۰۰ مربع و غیرفعال کردن رزرو رو انتخاب کنید.

سلام من از خط (شماره خودم) شارژ گرفتم واسه یه نفر و وقتی میخواد با این سامانه بسته اینترنت بگیره میزنه افزایش اعتبار در صورتی ک شارژ داره ب مبلغ کافی چطور میشه از شارژ ک داره بدون اینکه از کارت بانکی مبلغی رو برداره بشه بسته اینترنت رو خرید البته همراه اول هم هستش

پاسخ:
سلام
باید دقت کنید که موجودی شارژ سیم کارت به میزان هزینه ی بسته به علاوه ی ۹ درصد مالیات آن باشد.

اسلام من اینترنت نامحدو کل روز بیست و چهار ساعته میخوام در طول یک ماه همه ساعت میشه کد این بسته رو بگید

 

پاسخ:
سلام
همراه اول همچنین بسته ای نداره متاسفانه

چرا من ستاره هزار مربع میگیرم بسته سی هزار تومنی میاره من ۵ گیگ ۱۲ تومن میخوام ولی این سی هزار تومنی میاره 🤦‍♀️

پاسخ:
سلام
نسبت به مصرفتون پیشنهاد میده

سلام من از کد *1000*21# استفاده میکنم اما نتش زیاده نت زیادی به دردم نمی خوره چی کارکنم راستی نت صبحانت رایگان اومده واسم نمیتونم بعدظهرش کنم صبح لازم ندارم؟! 

پاسخ:
سلام
خیر برای این مشکلات راه حلی وجود نداره متاسفانه

باسلام 

کد دستوری ۱۰۰۰ رو گرفتم نوشته بود ۵ گیگ ۱۲۹۰۰ فعال کردم ۲ گیگ بهم داده موجودی هم گرفتم همون ۲گیگ بود 

چرا؟؟؟؟

پاسخ:
سلام
به احتمال زیاد بسته ی 5 گیگی برای شما فعال شده و بسته ی دو گیگی برای شما رزرو شده
برای غیرفعال کردن رزرو ستاره 100 مربع را شماره گیری کنید و گزینه غیرفعال کردن بسته رزرو رو انتخاب کنید.

میگه بسته فعالی برای شما یافت نشد

پاسخ:
با سلام
لطفا از صحیح بودن شماره اطمینان حاصل نمایید
ستاره هزار ستاره بیست و یک مربع

سلام من 18تومن شارژ دارم ولی میخام بسته 5کیک به مبلغ 15900اینترنت نوترینو بزنم میگ مشکل پیش اومد دوباره تلاش کنید یا میگ اعتبار کافی نیست چرا؟

پاسخ:
با سلام
قیمت بسته با محاسبه مالیات ۱۷۳۳۱ تومان است
لطفا اطمینان حاصل کنید که موجودی شما حداقل همین مقدار اعتبار داشته باشد.
با تشکر

سلام برای من فهال نمیشه چه کار کنم 

میزنم *۱۰۰۰*۲۱#نمیشه؟؟؟؟؟

همش انتقال تماس میاد خوب یعنی چی دیگه این

پاسخ:
سلام
به احتمال زیاد شما کد دستوری رو اشتباه وارد میکنید
دقت کنید که ستاره ۱۰۰۰ ستاره ۲۱ مربع رو شماره گیری کنید.

سلام من زدم میگه12900پول میخواد چی کار کنم؟؟¿

پاسخ:
سلام
این بسته برای شما پشتیبانی نمیشه
شما میتونید با پرداخت هزینه تعیین شده بسته مورد نظرتون رو بخرید و استفاده کنید.

میزنم واسم نمیده

آگه درست میگی واسم واضح بگو 

پاسخ:
سلام اگر مبلغ رو 0 نوشته به شما تعلق میگیره ولی اگر مبلغ 0 نیست به شما تعلق نمیگیره و میتونید بسته ای که با توجه به کارکرد شما بهتون پیشنهاد میده خریداری کنید و استفاده کنید.
  • علی عزیزی
  • با سلام از طریق *۱۰۰۰*۲۱# اومدم بسته اینترنتی بگیرم بسته شش گیگ به اضافه دو گیگ داده بود ۱۵۹۰۰گرفتم اللن پیامک اومد دو گیگ پس اون شش گیگ کو .

    پاسخ:
    سلام و عرض ادب
    شما ستاره 140 ستاره 11 مربع رو شماره گیری کنید مشاهده می کنید که بسته 6 گیگابایتی برای شما فعال شده است
    همچنین بسته ی رزرو 2 گیگابایتی رو با شماره گیری ستاره 100 ستاره 8 مربع می تونید لغو کنید که پس از اتمام حجم بستتون از شارژتون کسر نشه.
    با تشکر از شما دوست عزیز

    ببخشید من میزنم مینویسه 5گیگا بایت یگماهه بملغ 12900تومان ورزرو بسته 2گیگ عادی..ووچی کار کنم ؟

    پاسخ:
    سلام
    اینترنت رایگان برای شما فعال نیست
    میتونید با قیمت 13000 تومان بسته ی 5 گیگابایتی یکماهه خریداری کنید!

    چطور باید این ۲ گیگ رو فعال کنم

    سلام من می نویسم میگه ۴۰GB ۴۴۴۰۰ت
    سلام
    اگه شارژتوی گوشیم باشه میادیانه؟
    پاسخ:
    سلام
    بله پیشنهاد برای شما نمایش داده میشه بستگی به شانستون داره که رایگان باشه یا نه!
    سلام برای من ۳۰ گیگ میاد نمیشه کمترش کنم!؟
    پاسخ:
    سلام
    خیر برای هر شماره متفاوت هست و قابل تغییر نیست
    سلام خسته نباشین ایا کدی برای لغوشم هستش 
    پاسخ:
    با سلام و تشکر
    کد ستاره صد ستاره هشت رو شماره گیری کنید تا تمدید خودکار را لغو کنید تا بعد از اتمام بسته هزینه ازتون کم نشه

    charge-mci.blog.ir @charge_mciblog


    سلام کد دومی رو زدم نوشت حذف شد اونی ک رزو کرده بودم پس کی فعال میشه 
    پاسخ:
    سلام
    بسته پس از شماره گیری کد فعال میشه و اگر قبلا بسته داشتید این بسته به عنوان بسته ررزرو ثبت میشه و نباید کد دوم رو شماره گیری کنید.

    من همیشه از این رمز استفاده میکنم و هرماه مبلغش بیشتر میشه چیکارکنم کمتر بشه اخه گیگ زیاد ب کارم نمیاد

    پاسخ:
    سلام
    با توجه به مصرف ماهیانه اینترنت شما از این طریق پیشنهاد هایی به شما داده می شود و قابل کم شدن نیست!
    سلام. من کد رو وارد کردم اما همه تماسهام هدایت شد. این یعنی چی آخه
    پاسخ:
    سلام
    کد رو اشتباه وارد کردید 
    باید ستاره هزار ستاره بیست و یک مربع رو وارد کنید
    من بسته روفعالش کردم ولی7600ازم کم کرد....چرااا؟😕
    پاسخ:
    در متن هم نوشته شده که توجه کنید هزینه صفر باشه که شما توجه نکردید
    سلام  چند ماه میده 

    پاسخ:
    سلام دوست عزیز
    بسته به صورت یک ماهه است
    سلام من این کد رو زدم و اینترنت رایگان گرفتم ولی در اس ام اس همراه اول واسم امده که شما از ۵۰درصد تخفیف از سایتهای داخلی گرفتید این یعنی چی؟
    پاسخ:
    سلام
    بسته برای شما رایگان فعال شده و در طرح جدیدی که همه ی اپراتور ها مجبور به اجرای آن هستند حجم مصرفی اینترنت در سایت های داخلی با 50 درصد تخفیف محاسبه میشه !
    سلام ، به چه سیم کارت های تعلق نمیگیرد 
    حدود بیست بار من از *۱۰۰۰*۲۱# دو گیگ ماهانه گرفتم برای خط مادر بزرگم ولی چرا به سیم کارت های دیگه تعلق نمیگیره ؟؟

    پاسخ:
    سلام
    معلوم نیست که دقیقا به چه سیم کارت هایی تعلق می گیره!
    اقا من کد رو برعکس زدم و برام زد ک انتقال انجام شد یعنی چی!؟
    سلام من زدم هیچی نمیاد انگار که مثلا کد رو اشتباه میزنم اما من درست زدم
    من یک بارم نزدم میزنه هفت هزار و ششصد مبلغ میخواد لطفا رهنمایی کنید ممنون
    پاسخ:
    سلام به شما تعلق نمیگیره
    سلام  ممنون منم شارژ  گرفتم لغو خودکار  هم زدم  به بقیه هم معرفی  کردم فکر کنم برای سیمکارتهایی که اینترنتشون  تا حالا فعال نشده  میشه 
    اونایی  که چند بار شارژ  گرفتند لغو خودکار زدند  
    ببخشید من یک ماه استفاده کردم بعد همراه اول دچار اختلال شد نیومد ولب من از همون اول این کدی که میکید رو میگرفتم مینوشت7600toomanولی تو همراه من تو طرح های تشویقی مجانی بود.اما الان میرم تو طرح های تشویقی میگه اکنون دسترسی امکان پذیر نیست
    اقا عالی بود ایول 
    هر کی یک بار استفاده کنه دیگه مجانی نمیشه؟؟؟؟
    ایا کد دیگه ای هم هست
    پاسخ:
    سلام 
    هر کسی به تعداد دفعاتی که مجاز هست میتونه استفاده کنه (برای هر کسی فرق میکنه)
    و کد دیگه ای هم در دسترس نیست.

    سلام.
    نت داده ب مبلغ صفر ریال ولی نمیدونم چرا وصل نمیشه.مشکل از کجاست؟چیکارباید کرد؟
    پاسخ:
    شاید تنظیمات اینترنتتون رو درست انجام ندادید.
    به سایت همراه اول مرجعه کنید و تنظیمات اینترنت گوشیتون رو انجان بدید
     سلام من *1000*21#رو زدم مبلغ صفر بود ولی smsاومد ولی اینترنتم فعال نشد.چرا! 
    پاسخ:
    سلام
    با همراه اول تماس بگیرید

    سلام.نوشته هدیه شما 2139095 کیلوبایت دیتا تا 1396/9/24 می باشد.
    یعنی از الان فعال شده؟
    پاسخ:
    سلام
    بله
    سلام برای من نوشته بسته5گیگابایت یک ماهه به مبلغ12900تو رزرو بسته2+۲ یعنی چی؟
    پاسخ:
    سلام
    بسته رزرو یعنی پس از پایان یافتن بسته ای که دارید با کسر مبلغ بسته،براتون فعال میشه
    من 5بار گرفتممممم
    سلام من زدم نوشت رزرو شد و پس از اتمام بسته فعلی با کسر هزینه جایگزین میشه یعنی چی؟
    سلام من تا حالا نگرفتم الان که میخوام بگیرم مبلفغ میزنه باید چکار کنم
    پاسخ:
    سلام به شما تعلق نمیگیره
    سلام من زدم می7600 و ادامه اش میزنه رزرئ2+2 گیگ منظور از بسته رزرو چیه؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام یعنی این که بسته 2+2 گیگ برای شما رزرو میشه و پس از تموم شدن اون بسته با کسر هزینه بسته براتون فعال میشه
    برا من میزنه بسته فلان به مبلغ صفر ریال و رزرو بسته 2+2. این دیگه چیه؟!
    پاسخ:
    سلام 
    یعنی بعد از تموم شدن بسته ی رایگان یک بسته 2+2 گیگ با کسر هزینه براتون فعال میشه. برای غیرفعال کردنش ستاره 100 ستاره 8 رو شماره گیری کنید
    سلام ممنون از راهنماییتون من کدروزدم بسته رایگان فعال شده چه ساعت هایی میشه ازش استفاده کرد؟



    پاسخ:
    سلام 
    در ۲۴ ساعت روز
    سلام ببخشید قبلا واسه من مجانی بود ولی الان پولی شده امکانش هس دوباره رایگان بشه یا ن؟؟؟
    پاسخ:
    سلام خیر
    سلام.من دو بار ینی دوماه بااین کد اینترنت رایگان گرفتم.الان هرچی گوشیمو شارژ میکنم یک روزه خالی میشه با اینکه تماس نمیگیرم.ـ.چرا؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    سلام
    ربطی به این طرح ندارد 
    شماره ستاره ۸۰۰ ستاره ۱ رو شماره گیری کنید تا ببینید سرویسی براتون فعال هست یا خیر شاید از اونا باشه
    سلام ی سوال داشتم  ممکن هست ک این طرح بعد ی مدتی دوباره برامون رایگان بشه یا ن؟؟؟
    پاسخ:
    سلام خیر 

    سلام من چند بار مجانی بود ولی الان دیگه نیست میشه یکاری کنید که بازم مجانی بشه لطفاخواهش میکنم 
    پاسخ:
    سلام
    دست ما نیست که مجانیش کنیم یا نه !!
    دیگه مهلت استفاده شما از این طرح تموم شده
    سلام من تا حالا استفاده نکردم کد رو که زدم مینویسه ۴۴۹٫۰۰۰ ریال بسته ۲۵ گیگ !!!
    قضیه چیه؟
    پاسخ:
    سلام . به شما تعلق نمیگیره این بسته و بسته ی 25 گیگ تعلق میگیره
    اصلا کد اشتباهه من میزنم میزنه اشتباهه
    پاسخ:
    سلام 
    کد درست است و امتحان شده 
    دقت کنید که کد رو درست وارد کنید 
    ستاره هزار ستاره بیست و یک مربع
    سلام بنظرت من یبار گرفتم الان باز 7600رو بدم بهم میده
    پاسخ:
    سلام
    خیر امتحان شده جواب نداده
    مرسی عالیه
    ب من تعلق گرفته ولی هر چی میزنم میگه درحال حاضر نمیدیم بعد بزن
    پاسخ:
    سلام
    تا باحال این مشکل پیش نیومده بوده 
    میتونید با همراه اول تماس بگیرید
    واسه من مبلغ میاره😐
    سلام
    کدی که برای غیرفعال سازی تمدید خودکار قرار دادید رو وارد میکنم ولی میگه نادرست است
    اگر لطف کنید بررسی کنید ممنون میشم
    پاسخ:
    سلام 
    کد امتحان شده و بررسی شده و درست می‌باشد.
    دوباره کد رو وارد کنید . ستاره ۱۰۰ ستاره ۸ مربع
    سلام به من یکبار تعلق گرفت ممکنه بازم تعلق بگیره؟
    پاسخ:
    سلام
    خیر دیگه ممکن نیست.
    سلام، یکی از دوستانم میگوید یک کدی به غیر از این کد هست که 2 گیگ اینترنت میده شما این کد را بلد هستید؟
    پاسخ:
    سلام
    خیر کد دیگری جهت هدیه اینترنت رایگان نیست
    سلام برای ایرانسل ندارین
    پاسخ:
    سلام
    خیر ایرانسل اینترنت رایگان نمی‌ده ولی میتونید از آخرین مطلب استفاده کنید و شارژ رایگان بگیرید
    خدا شانس بده....‌‌اونهمه.....
    اینا ژن برترن ااااا
    چرا بما نمیده...
    من 67 بار شده میگیرم بازم رایگانه
    پاسخ:
    سلام 
    نوش جان 😉
    سلام ببخشید اگه سیمکارت نو بگیریم ممکنه به ما تعلق بگیره؟
    پاسخ:
    سلام
    بله امکان داره
    سلام من این کارو چندبار تکرار کردم اینترنت بهم داد ولی الان پول میخواهد

    پاسخ:
    سلام
    بعد از چند بار تمام میشه
    میگم برا من میزنه 610000هزار ریال چیکار کنم رمز دیگه ای ندارید



    پاسخ:
    سلام
    متاسفانه خیر
    سلام ببخشید برا من نوشته هفت و ششصد چیکار کنم 0شه؟
    پاسخ:
    سلام
    راهی وجود نداره
    من الان یه ۱۰ باری استفاده کردم هنوزم رایگانه
    پاسخ:
    سلام 
    نوش جان😉
    به من ۱۲بار تعلق گرفت

    داداش من چندبار گرفتم هنوزم میگیرم سیمکارتم ولی ۳جی اگه ۴ جی کنم امکان داره دیگه بهم نده ؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    ممکنه
    سلام 
    من این کد رو چند بار زدم و هنوز هم می زنم اینترنت رایگان می ده
    پاسخ:
    سلام
    بله ممکنه به هر نفر چند بار هم بده

    ما رو به دوستاتون هم معرفی کنید 😉
    من یه ماه استفاده میکردم مبلغ 0زیال بود الان شد هفت ششصد مشکل چیه
    پاسخ:
    سلام
    شما یک بار استفاده کردید و دیگه به شما تعلق نمیگیره
    واسه من نوشته ۱۸هزار .یعنی ب من تعلق نگرفته .اخه چراا😭😭😭
    مرسی متشکرم از سایت خوبتون هر کدی بود بزار

    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنون از شما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی