شارژ رایگان

شارژ رایگان اپراتور های همراه اول و ایرانسل و رایتل

شارژ رایگان

شارژ رایگان اپراتور های همراه اول و ایرانسل و رایتل

شارژ رایگان

سلام
در این وبلاگ شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول و روش های کسب درآمد رایگان قرار داده میشود

کانال تلگرام https://t.me/charge_mciblog

(((((لطفا به تاریخ شارژ ها دقت کنید، شارژ ها در تاریخ ذکر شده اعتبار دارند)))))

ما را به دیگران معرفی کنید
www.charge-mci.blog.ir

آخرین نظرات

منقضی شده

تله ممبر 
کسانی که دنبال شارژ هستند این برنامه رو از دست ندن و حتما این برنامه رو نصب کنند

امتحانش که ضرر نداره 

منتشر شده در تمام مارکت های ایرانی با بیش از 100 هزار کاربر
دریافت برنامه اندروید تله ممبر

برای دریافت شارژ طبق دستور های زیر عمل کنید






















شماره موبایل رو وارد می کنید و به ازای تعداد سکه درخواست شارژ میدید

اگر دوست داشتید به وبلاگ ما کمک کنید می توانید کد زیر را به عنوان کد معرف وارد کنید

235611139

اگر مشکلی داشتید در نظرات مطرح کنید

نظرات  (۶)

سلام نمیشه این برنامه را روی بلوستکس نصب کرد
پاسخ:
سلام
من نصب کردم مشکلی پیش نیومده
سلام جناب من میخام عضو شم تو کانالا فقط اخرش 20 میشه در روز سکه جمع کرد ترفندش چیه روزی 100 تا سکه جمع کرد یا بیشتر
پاسخ:
با سلام
با محدودیتی که تلگرام داره در روز نمیشه زیاد عضو کانال ها شد و اگر زیاد عضو بشید ممکنه اکانت شما بلاک بشه 
سلام
من زوتر میرم یا سر ساعت میرم منو میفرسته به حساب بازار هر کاری میکنم نمیشه چه جوریه ایناخه حساب بازار باید پول داشته باشه چیکار کنم الان؟
پاسخ:
با سلام
نیازی به حساب بازار نداره 
یک بار اپلیکیشن رو حذف کنید دوباره نصب کنید شاید مشکل حل بشه
سلام بابا شارژ نمیده که، من منتظر ساعت اعلامی شدم دقیقا بدون هیچ تغییری ساعت دریافت شارژ عوض شد. من که چشم آب نمیخوره، اگرم واقعا بده که بازم منطقی نیست برای چندهزار کاربر هر چند ساعت فقط چهار پنج تا کارت شارژ. سازنده این برنامه هم خوب میدونسته چیکار کنه
پاسخ:
سلام چون کاربران این برنامه زیاد هستند دریافت شارژ خیلی سخت شده
ولی اگر شما یک دقیقه قبل از ساعت اعلام شارژ منتظر باشید میتونید شارژتون رو دریافت کنید 
من هم خودم با این روش شارژ می گیرم
سلام عزیزم
وبلاگ زیبا و جذابی داری.
موفق باشی دوست عزیز.
پاسخ:
سلام 
ممنون از شما
  • علی اکبر صبوحی
  • سلام...این برنامه فقط شارژ میده؟؟؟یعنی نمیشه بجای شارژ وجه نقد واریز کنه به حسابمون؟
    پاسخ:
    سلام
    بله این برنامه فقط شارژ میده و نمیشه که وجه به حسابتون واریز بشه
    و میتونید با سکه هایی که جمع کردید به کانال تلگرامی تون عضو اضافه کنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی